Hur beter sig folk?

I måndags var vi på sista måndagsklubben på Tylösand tillsammans med vänner. Vi åt jättegod mat på terassen tidigare på kvällen, det är skönt att ha ett bord sedan när det blir så mycket folk...efter mat och vin och kaffedrinkar gick vi tjejer och dansade så svetten rann. Killarna satt kvar vid bordet. Ett killgäng som hade bordet brevid oss hade beställt in champagne och kan väl närmast liknas vid stureplans-brat-packet (inte alls fördomsfullt från mig som kommer från landet). Nu till det ohyfsade: en utav killarna kissar vid bordet! Inte kissar på sig utan kissar av fri vilja. Så äckligt att jag inte ens vet vad jag ska säga...

Kommentarer:
Postat av: sara

fy fan vad äckligt - den killen fick väl knappast med sig någon tjej hem...

Hur kan man grisa så, det fattar faktiskt inte jag. blä...

Postat av: Eleonore

Nej, man undrar ibland hur folk är funtade.

2005-08-04 @ 20:56:25

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits