Kämpa mot genetiken

Jessica Alba - bikiniJessica Alba - Gucci bag
Läste att Jessica Alba's hela släkt var överviktig och att hon började laga sin egen mat väldigt tidigt för att inte själv bli det. Tyvärr gick det så långt att hon fick ätstörningar och tränade flera timmar varje dag. Hu ja, det är bäst att hålla det på en lagom nivå men det är nog inte så lätt. Nu tycker i alla fall jag att hon har en pang-kropp, smal men inte för smal. Undrar varför jag snöat in på kropp och vikt, kan det bero på tårtan som väntar?

(bilder från
Celebrity Style Guide)

Kommentarer:
Postat av: Andrea

Hon ser superbra ut! Elonore kan du ge mig ett tips om ett snyggt nyckelfodral? Blir tokig snart eftersom mina nycklar alltid lyckas repa mina solglasögon mobil eller smycken. Har försökt och leta lite själv men inte lyckats så bra...

2005-08-31 @ 10:16:15
Postat av: Ida

Oh den som ändå passade i gult... som blekfis ser man ju inte klok ut i gula kläder. Snyggt med gult och brons ihop!

Postat av: Eleonore

Gucci, Mulberry, DKNY, Gant m.fl har alla nyckelfodral. Vill du ha lite budget finns dessa på Ordning&Reda:

http://www.ordning-reda.com/ordning_new/imagebank/products/visa_full_image.asp?Id=143

Lycka till i jakten!

2005-08-31 @ 10:26:00
Postat av: MiriamVelvet

på tal om kläder mode och kändisar.. denna blogg är så kul.. ngn som klagar på alla kändisars outfits..

http://gofugyourself.typepad.com/go_fug_yourself/

Grym body har hon Jessica Alba muskulös och smärt..

Postat av: Eleonore

Visst är den...många gånger har de faktiskt rätt :)

2005-08-31 @ 10:55:01
Postat av: Andrea

Tack för hjälpen :)

2005-08-31 @ 12:30:18

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits