Lace

Alessandro Dell'Aqua - spetstop Robert Rodriguez - spetstop

Spetsigt värre har det varit på många visningar. Svår balans (tycker jag) att bära det så att det inte ser slampigt ut. Jag brukar aldrig använda svart spets men man ska aldrig säga aldrig. Till vänster ses ett exempel på hur jag inte kommer att bära spets (från Alessandro Dell'Aqua). Till höger ett bättre exempel på hur det kan bli sött med spets (från Robert Rodriguez). Har man inte budgeten för catwalksexemplaren kan man hitta billiga kopior hos kedjorna och postorder.

La Redoute - SpetstopTopShop - spetstopH&M - spetstop

La Redoute, TopShop och H&M


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Jag har varit sugen på den från La Redoute ett bra tag! Riktigt fin...

Postat av: Frida

Ja den från La Redoute är fin =)

2005-08-10 @ 18:35:52
URL: http://www.fridaslillablog.blogspot.com
Postat av: Malin

Tycker det är lite svårt med spets. Ser lätt billigt ut. Eller så där som om man tror att det här är enda sättet att klä upp sig. Lite grann som 80-tals mammor med USA-sockar och gulblonderat hår. Hmm...

2005-08-10 @ 18:36:19
URL: http://mig.blogg.se
Postat av: Eleonore

Malin: det har jag med. Toppen från Robert Rodriguez är mer söt, men så var det ju pris därefter också :)

2005-08-10 @ 18:43:18
Postat av: Frida

Hmm, vilken sida i La Redoute är den toppen på? hittar den inte!

2005-08-10 @ 23:09:30
URL: http://www.fridaslillablog.blogspot.com

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits