Mors lilla olle

Dsquared - OlleCashmere = höstmysUrban Outfitters - Olle
Okej, lite tidigt ute kanske men jag vet att jag i alla fall kommer skaffa en olle i vinter. Odd Molly gör söta men tyvärr har de inga bilder på sin hemsida (endast för press) så jag kan inte visa. Istället får Dsquared, Vince(de kunde ha skippat pälsen) och Urbanoutfitters stå för inspiration. Hemma har jag en äkta norsktröja som jag fått stickad till mig fav en äkta norsk för många år sedan, kanske får den en revival i vinter. Kan vara bra att hålla lite utkik redan nu i affärerna annars kommer de säkert vara slut när man vill slå till.


Kommentarer:
Postat av: Charlotte

Åhh vad det kliar i mina shoppingsugna fingrar när jag läser din blogg.. helt underbara saker du lägger upp.. Men men jag ska till london snart så jag försöker spara tills dess. men det är jobbigt!

2005-08-23 @ 18:14:40
Postat av: lolita

Odd Molly är underbara :) Så söta höstcardigans...

Postat av: Ida

Såg att Vero Moda gjort en väldigt lik den orange i mitten fast utan luddet. Även i grönt, lila och nån mer färg.

2005-08-29 @ 14:43:55

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits