Patches

MJ - Tweed Flower PinMJ - Patchwork
Den
här söta broschen vill jag ha på kappan i vinter. Tråkigt märkesbesatt känner jag mig nu men jag kan inte rå för min förälskelse. Den som är riktigt pysslig kan plocka fram gamla tygbitar, i höst är det hett med lappat. Till och med jag som inte är så gammal har upplevt ryggsäckarna man önskade sig i tvåan i brunt eller svart skinn, lappade. Nu är det på väg tillbaka, gärna i olika färger på skinnet. Har inte bestämt mig hur jag ställer mig till detta. Grejerna ovan kan i alla fall piffa upp en gammal tråkig ullkappa ifall man bestämmer sig för accessoarer istället för nytt.

Kommentarer:
Postat av: Frida

ååh såna där lappade skinnryggsäckar *haha* tyckte dom var såå fina, men inte längre...sån kommer jag inte köpa igen, säger jag nu....är säkert inne om några månader så jag kryper iväg till affären iallafall ;)

Postat av: stella.

det är ju ascoolt! mellanstadie-retro är ju hur schysst som helst! då hade man ju absolut snyggast kläder: obs-jeans, stora t-shirtar, tights, collegetröjor...eller var det bara jag? hm. iallafall var väska på bilden FIN! såg för typ några månader sedan en liknande från APC som har en "madras"-linje! mycket fint! även klänning i rutigt tyg..........me like.

2005-08-23 @ 19:04:14

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits