Paul Smith - höst

Paul Smith - Autumn 05Paul Smith - Autumn 05 2Paul Smith - Autumn 05 3

Lila, senapsgult, blått och brända toner är det hos Paul Smith i höst. Hittade inga plagg som jag kände att jag måste ha. Skönt. Tjejen i mitten, hur sitter byxorna fram egentligen? Inte snyggt tycker jag. Är himla glad över min Benetton-skjorta som jag fyndade på sommarrean, nästan samma mönster som visningens bakgrund. Förstasidan på hemsidan ger mer cravings än kollektionen. Gud vilket negativt inlägg det här blev. Så illa var det nog inte.


Kommentarer:
Postat av: alek

Väldigt fin kollektion!! Kanske inte just passformen på mittenbilden men jag gillar verkligen färgerna och det mönstrade.

2005-08-16 @ 11:47:27

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits