Bolmen

Bolmen

Var bara tvungen att lägga ut den här bilden. I helgen efter shoppingen i Malmö åkte vi och ett annat par till sjön Bolmen i Småland där de har en stuga. Grillning, vin och några kilo godis gjorde att man somnade gott på kvällen. Vaknade först av alla och gick ut på bryggan i pyamas...där låg jag, det var alldeles tyst, solen värmde och fåglarna kvittrade. Så underbart, när jag fått fart på resten så ville jag ut och ro. Jag tycker det är så roligt och det påminner om äventyr man gjorde när man var mindre. Hade en helt underbar dag, badade och läste skvallertidningar. Kan livet bli mer underbart?


Kommentarer:
Postat av: Terése

Så härligt det ser ut när sjön är alldeles spegelblank! Blev det nån shopping i Malmö?

Postat av: Eleonore

Jag har ju infört köpstopp för mig för tillfället men kunde inte motstå jeans för 199 kr på Zara (dagens outfit). Snygga till tunikor och Abercrombie-munkjacka....hittade en jättefin kavaj på Benetton som jag var duktigt och inte köpte, den var nedsatt till 800:- och skulle vart perfekt till hösten. Trekvartsärm, uppvik, åh vad jag vill ha den. Men, men, är det köpstopp så är det :)

Kompisen hittade vi en hel del åt. Det ska ju vara mörka, otvättade jeans till hösten och Combination hade ett par Yanuk för 1100:- raka i benen och satt perfekt. Sedan blev det en stor mohairkofta på Oasis som går att variera, liknande den jag fyndade förra veckan på Bon a Parte. Sedan hittade vi lite baslinnen på Benetton och vad mer? Kommer inte riktigt ihåg.

Åt jättegod italiensk glass och mackor på Saluhallen också, mums. Får definitivt bli fler besök i Malmö när ekonomin ser bättre ut!

2005-07-11 @ 09:46:59
Postat av: Eleonore

Det var underbart, hett och härligt!

2005-07-11 @ 10:58:55

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits