Fräscht.

enkelt och snyggt.


Kommentarer:
Postat av: Hanna

Vilken skön kvalité det ser ut att vara i toppen. Säkert inte från H&M :)

Och oj vad brun hon är... härligt.

Postat av: Eleonore

Hon är härligt brun, all min bränna har försvunnit. Hallå, vädret kom tillbaka till helgen!

Har en likadan top (från Åhléns) som jag älskade men råkade färga rosa...ska nog köpa en ny medan de finns kvar :)

2005-07-20 @ 09:31:07
Postat av: Galadriel

madeleine i stort tycker jag är fräsch! men så är det ju, med lite bränna kommer man långt =)

eleonore, varför inte brun utan sol? jag har haft lite problem med rosacea i sommar så jag får ej sola.. skulle inte klarat mig utan min bus, det värsta jag vet är att gå omkring och vara sådär dunderblek som jag är i vanliga fall.
(nåja, kanske inte det VÄRSTA värsta, men men :) )

//G.

2005-07-20 @ 09:35:46
URL: http://galadriel.blogg.se
Postat av: Eleonore

Jag använder BUS jämt. Jag har nog testat de flesta sorterna (Lancome är favoriten). På den senaste tiden har jag avverkat solspray i tre olika fabrikat: Maria Nila, TanCan och Lancome. Beställde en ny igår från Turbo Tan så vi får väl se hur bra den är. Jag gillar solspray bättre än BUS pga att man blir mer brunfärgad, det ser naturligare ut...

2005-07-20 @ 09:44:40
Postat av: Galadriel

jag använder clarins self tanning gel. tycker den funkar bra, dock är färgen lite svag och ibland tar det lite lång tid innan det torkar. luktar dock inte sådär karaktäristiskt bus-igt.. :)
tancan har jag hört mkt bra om, men jag är dock så lat med att testa nya saker när jag har nåt som fungerar.. dumt kanske.
aja, nu skall jag sova, jobbar inatt.
ha en bra dag!

//G.

2005-07-20 @ 10:17:02
URL: http://galadriel.blogg.se
Postat av: Hanna

Men inte är det från Åhléns eget märke, eller? Den är jättefin, ska köpa en själv i så fall.

2005-07-20 @ 10:28:48
Postat av: Eleonore

Madelenes kommer nog inte från Åhléns men min gör det. Åhléns att. hittar du den på för 100:-

2005-07-20 @ 10:30:41

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits