Här är grejerna

Antik Batik - topLa Redoute - ballerinas och väska

Var och hämtade ut ovanstående grejer som kommit från La Reodute. Antik Batik toppen skulle passa perfekt till ett par ofärgade tajta jeans. Synd att blixten förstör korten så mycket, skinnet blänker inte så mycket i verkligheten. Jag är jättenöjd över alla grejerna. Ballerinorna påminner lite om Chloés Bow mockasiner....påminner i alla fall.  Hann med en snabbis på sta'n. Pojkvännen fick inspektera när jag krängde på mig nedanstående Acne-jeans. Tyvärr tyckte inte han att de satt bra eftersom de var så tajta nedtill, mina höfter blev så väldigt markerade. Synd att han tyckte så, för jag var jätteglad att jag fick på mig 26:or (stretch). Jag vet så mycket som skulle passa till jeansen men om en kille tycker att det ser knasigt ut är det ju inte roligt. Även om man klär sig för sin egen skull :)

Acne - Hep Raw frontAcne - Hep Raw back


Kommentarer:
Postat av: Ebba

Jättefint! Vad kostade toppen och väskan??

Postat av: Eleonore

Toppen kostade 399, väskan 329 :)

2005-07-29 @ 23:55:02
Postat av: daniella

Toppen från Antik Batik är supersöt. De är bäst på mönstrat!

2005-07-30 @ 00:11:45
URL: http://daniella.blogg.se
Postat av: Maria

Katalogsida för väskan? Den var söt och jag har inte hunnit gå igenom katalogen ordentligt.

2005-07-30 @ 00:36:06
URL: http://maria.blogg.se
Postat av: Eleonore

Sidan 24. Den fanns i brunt också men jag tvingade mig att köpa svart :)

2005-07-30 @ 08:51:02
Postat av: Frida

Jättefina grejor! Jag är särskilt förtjust i väskan. Den påminner lite om min gammelmormors portmonnäväska som ligger någonstans i en garderob. Kansek dags att leta fram den...

2005-07-30 @ 09:38:54
Postat av: Eleonore

Min pojkvän tyckte att jag såg ut som en konduktör :)

2005-07-30 @ 10:23:26
Postat av: Eva

Skorna har jag också, supersköna tycker jag. Funderade på ett par rosa också men nu är ju sommaren snart slut.

2005-07-30 @ 17:26:15
Postat av: Anna

Men 50%-cashmere-tröjan då?

2005-07-30 @ 19:38:54
URL: http://annasoundtrack.blogspot.com
Postat av: Anna

Herregud människa, du kan väl itne låta pojkvännen bestämma vad du ska ha på dig?! så våpigt...

2005-07-31 @ 10:17:41
URL: http://www.litenoettrig.blogg.se
Postat av: Eleonore

Det gör jag inte heller...köpte dem igår :)

2005-07-31 @ 11:14:04
Postat av: Hanna

Vad är det för Acne jeans,modell? Gillar verkligen Acne, har själv ett par Hep som jag storm trivs i. Ska nog inhadla mig ett par nya...men vet inte riktigt vilken modell?

2005-07-31 @ 13:42:24
Postat av: Anneli

Jag är så kluven till det här med stuprörsjeans. vet att du har skrivit många gånger att du är så kort, och jag med mina 158 vågade centimeter har väl ungefär samma problem. Känner mig som en kubik i mina stuprörsjeans stl 27. Men, många har sagt att det är snyggt, så då är det väl bara att lyssna och ta åt sig. Bra att du köpte dina Acnejeans till slut iaf.

2005-07-31 @ 21:43:26
URL: http://plockgodis.blogspot.com
Postat av: Yasmine

Den underbara toppen äger jag också! =) Jag har funderat länge på att beställa Mellow Yellow ballerinorna men har backat ur i sista sekund..är lite orolig för storlekarna trots att det finns motsvarande cm mått på hemsidan. Hur tycker du att de stämde? Skulle du säga att en fransk 37:a ungefär motsvarar vår 37:a här hemma?

2005-08-02 @ 21:36:10
Postat av: Eleonore

Lite små i storlekarna är de nog. 36:orna passade precis...har små skavsår av resåren runt hälarna idag. Hoppas man går ut dem lite.

2005-08-03 @ 16:51:09
Postat av: Malin

Älskar verkligen den där väskan, ska ta och beställa en jag med nu! Funderar dock på om jag ska ha en brun eller svart.. Har en grå-svart kappa/jacka.. Vilken färg tror du passar bäst?
:)

2005-08-08 @ 16:17:26
Postat av: luckhu

Jag är så kluven till det här med stuprörsjeans. http://www.eluxurysall.com/louis-vuitton-1.htm | vet att du har skrivit många gånger att du är så kort, http://www.eluxurysall.com/louis-vuitton-handbags.html | och jag med mina 158 vågade centimeter har väl ungefär samma problem. Känner mig som en kubik i mina stuprörsjeans stl 27. http://www.eluxurysall.com/louis-vuitton/men/sunglasses.html




Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits