Har inte bestämt mig för vad jag tycker...

Har inte bestämt mig för vad jag tycker...
...om
färgade jeans. Har aldrig gillat svarta jeans och kommer aldrig (jag lovar) köpa ett par hur modernt det än blir. Känner mig som en punkrockare i det och det är inte min stil. Vita jeans är jättefint på sommaren och blåjeans har jag året om. Jag är en riktig jeanstjej. Men jag har inte bestämt mig för vad jag tycker om färgade jeans som börjar komma mer och mer. Gröna och vinröda är väl det man sett mest av. Får se hur det blir med det till hösten, men man får lite flashbacks från åttiotalet när man gick till skolan i matchande jeansjacka och jeans i mintgrönt. Uäh!

Kommentarer:
Postat av: fia

jag avgudar svarta jeans! :)

Postat av: Hanna Nordsten

De där vinröda från Antik Denim var kanonsnygga tycker jag, men kanske lite svårmatchade..! Fast iofs skulle det gå om man köpte en snygg liten svart jacka och ett par sjyssta stövlar också, till hösten! :)

Kan hålla med om att svarta jeans lätt ser väldigt punkrockiga ut, särskilt typ Cheap Monday-jeans. Men visst finns det snygga. Kolla bara på Acnes!

2005-07-05 @ 09:58:13

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits