Ica-kasse eller Mulberry?

Mulberry - herrhandväska

Slogs av en sak när jag åkte till jobbet en morgon. Åker igenom ett litet samhälle där det ofta står folk längs vägkanten och väntar på samåkning. Alla män hade sin lunchlåda i en Ica-kasse eller liknande. Konstigt att det inte slagit igenom med herrhandväskor. Det fanns ju förr. Den ovan från Mulberry är ju t.ex. jättesnygg. Min pojkvän klagar alltid på att herravdelningarna är ca 1/3 av damavdelningarna och att utbudet är tråkigt. Jag är benägen att hålla med. Tänk att inte köpa en ny handväska eller nya accessoarer som matchar. Men det bottnar väl någonstans i att tjejer har större köpkraft, utbud och efterfrågan.

 

Nej nu måste jag verkligen ut och röra på mig!


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits