Lancôme

Lancome

Läste hos någon om Lancômes höstkollektion med Drew Barrymore som frontfigur och kommer inte ihåg vart jag läste det (sorry att jag snodde). Fastnade i alla fall för ögonskuggorna. Snygga färger som är användbara. Annars tycker jag att man brukar gilla två-tre av skuggorna i paletterna. Kruxet är nu bara att jag nästan aldrig sminkar mig med ögonskugga. Om jag gör det använder jag mina softa nyanser från Estee Lauder eller Collistar och då bara en nyans. Jag behöver verkligen lära mig att lägga skuggor. Jag har varit på många sminkningar så jag måste vara lite trög....


Kommentarer:
Postat av: puffen

Hehe, det var nog hos mig för jag skrev om Drew och Lancôme för någon dag sedan. Jag tycker den ljusrosa ögonskuggan är läckert söt (nästan samma färg som du har här på din blogg faktiskt!)

Postat av: Eleonore

Ja, det var det nog :)

2005-07-22 @ 15:00:28
Postat av: Hanna

Det var här http://puffen.ipv4.co.uk/lyxat/index.php?itemid=11

2005-07-22 @ 15:00:42
URL: http://hannaslilla.blogg.se
Postat av: Eleonore

Japp, det var det!

2005-07-22 @ 15:03:23
Postat av: Eleonore

Nu kommenterar jag mig själv:
undrar hur rougen blir på, den ser väldigt lila ut men på Drew ser det inte alls ut som den. Måste kollas upp.

2005-07-22 @ 15:07:21
Postat av: puffen

Både rougen och läppstiftet har en blåbärslila färg som måste vara väldigt svår att få snygg när man sminkar sig. Drew ser mer ut som hon har en bronzer på sig än den lila-rougen. Kan det vara ett misstag i air-brushningen?

2005-07-22 @ 15:15:30
URL: http://www.puffen.ipv4.co.uk/lyxat/
Postat av: Camilla

när det gäller sminkning med ögonskuggor (eller sminkning över huvud taget) så är det övning som gäller. Jag brukar testa på kvällen sen är det ju bara att tvätta av det för man ska ändå gå och lägga sig. Du ska se att det blir bättre och bättre för varje gång.

2005-07-22 @ 15:25:48
Postat av: Isabel

Var kan jag köpa smink av märket Collistar?

2005-08-18 @ 18:05:44
Postat av: Eleonore

Jag köper i Halmstad på La Coronne. Försökte kolla på deras hemsida som tyvärr är jättedålig men hittade inga försäljningsställen. Vi får nog eftersöka tips frn andra :)

2005-08-18 @ 18:48:19
Postat av: Louise

Favvo skuggor mm....Titta på www.collistar.se eller på www.collistar.it =) God shopping lycka!

2006-04-25 @ 16:52:17
URL: http://www.collistar.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits