Spraya på och tvätta av utan remover...

 

Jag har använt TanCan från Evince Cosmetics och varit jättenöjd med den. De marknadsför även sprayfondation och Blinc Mascara.

 

Sprayfoundation har jag testat, men den var från Dior och jag blev inte riktigt nöjd, vore kul att testa den här eftersom det sägs att resultatet ska se osminkat ut.

 

Blinc Mascara fungerar som Kanebos 38 grader, dvs. du behöver ingen remover utan kan använda vanligt ljummet vatten. Kanebos är jag supernöjd med nu på sommaren när man badar. Vattenfast sliter mycket på fransarna men det slipper man med dessa.


Kommentarer:
Postat av: Hanna

Va? Finns det mascaror man inte behöver remover till? Är Kanebos bra? Jag använder nästan aldrig mascara för det är så jobbigt att ta bort den på kvällen. Höjden av lathet, jag vet, men jag avskyr att gno med remover på den känsliga hyn runt ögonen.

Postat av: Eleonore

Jag har bara testat Kanebos 38 grader men den är jättebra, finns i brunt och svart. Kostar ca 180 kr. När man tvättar ansiktet med varmt vatten, lossnar mascaran och man blir aldrig svart under ögonen, det är som kapslar runt fransarna som lossnar. Smidigt :)

2005-07-20 @ 10:33:19
Postat av: Cissi

Den mascaran måste jag testa! Jag instämmer med Hanna, det är inte kul att gno med remover...och sedan ser man ut som en panda. Ska genast inhandla en sådan mascara!

2005-07-20 @ 10:43:46
URL: http://cissis.webblogg.se
Postat av: alexandra

Jag har använt Kanebos 38 grader rätt länge och det är den absolut bästa mascaran. Rekommenderar verkligen att ni testar den! När man tvättar med varmt vatten blir det liksom flagor (låter konstigt, men det är det inte) som lätt torkas bort.

2005-07-20 @ 11:24:30
Postat av: Anonym

Screw y'all suckers!!!!!

2006-06-09 @ 13:33:36

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits