Turbobrun?

Turbobrun?

Snart bär det av hemåt. Tröjan har kommit skvallrade pojkvännen, liksom min turbotan som ska testas. Jag har ju inte bläddrat i alla kataloger som alla andra hunnit med så det får bli sysselsättningen medan brännan sätter sig. Egentligen skulle jag vilja shoppa i helgen, jag är så sugen. Men kontot är tomt och det lär så förbli även efter måndag. Så är livet. Jag får städa garderoben och hitta på nya outfits av gammalt. Ha nu en trevlig helg allesammans! (Och råkar någon springa på en medaljong i antikguld så kan ni väl meddela det?)

 


Kommentarer:
Postat av: engla

hej ige, kikar för fullt på minnetinkas nu, de här då, tror du inte den sulan funkar? tyckte den andra var så stor och så var den vit på de svarta, för jag ska nog ha två par =)
Vill du va snäll och kika? Kram
http://www.minnetonka-by-mail.com/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=124

Postat av: Eleonore

Då måste du lämna in dem för sulning, den sulan sliter du ner på en vecka på asfalt.

2005-07-22 @ 18:13:07
Postat av: engla

aj då....hmm, tack allafall för att du är så snäll och hjälper en tjej i nöd...=)....då blir de kanske de andra istället då

2005-07-22 @ 19:46:08
URL: http://annamirjamaria.blogg.se
Postat av: Stil & klass

Är turbotan bra? Aldrig testat brun utan sol, men jag känner att det kan behövas ibland.

2005-07-26 @ 10:02:01
URL: http://manligtmode.webblogg.se
Postat av: Eleonore

Turbotan är den bästa jag provat, se min lilla utvärdering :)

2005-07-26 @ 19:21:46

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits