Vad vill de egentligen?

Terroristerna alltså? Ta över världen?

Kommentarer:
Postat av: Ellinor

Det verkar inte bättre. Tragiskt är det.

Postat av: sara

Jag tycker det är skitläskigt. Men det är väl det som de vill att man ska tycka... jävla idioter.

2005-07-21 @ 19:05:53
Postat av: maria

ok lite pinsamt men det här har inget m terrorister att göra nu...

MEN

jag har lite panik just nu då jag färgat håret mörkt fr mellanbrunt, resultatet blev svart, som jag finner deprimerande...

har en date imorgon o vet inte hur jag ska göra. ok, lite ego kanske, men jag vill inte sitta där o tänka åååå mitt hår e för mörkt.

hur ska jag göra nu?

btw, läste att ditt hår oxå blivit för mörkt av en färgning för ett tag sen, tänkte att vi 2 sitter i samma båt ;)

2005-07-21 @ 23:40:38
Postat av: bstark

Som kille måste jag säga, ju mörkare desto snyggare faktiskt. Det gäller generellt tycker jag. Vet tejjer som gjort det motsatta, tycker inte resultatet blev lika bra.

Du har nog inget att oroa dig över.

Ang. terroristerna så vill de ha en egen designerkollektion, alltihop är en protest över alla dyra designerkläder. Deras kollektion ska heta 'Bang for the Buck'.

2005-07-22 @ 03:08:22
Postat av: Eleonore

maria: köp en stark inpackning som inte är för färgat hår. Schamponera minst tre gånger innan du har i inpackningen och låt den sedan sitta i en halvtimme. Schamponera sedan igen. Det drar ur det värsta eftersom håret alltid blir 'överfärgat'...mitt har blekts flera nyanser nu, nästan så att jag måste tona om det (fast inte i mellanbrunt). Lycka till :)

2005-07-22 @ 07:45:05
Postat av: Den tjocke konsulten

Jag tror de vill att slöja och burkha skall bli mode, det enda modet!

2005-07-23 @ 01:19:20
URL: http://www.ibm.com

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits