Min nya väska!

 

Så här ser den ut, min Andrea Brueckner. Kortet gör den inte rättvisa, den ser plastig ut på korten, men det beror nog på blixten. I verkligheten är den mattare. Jag trivs redan utmärkt med den. Jag måste alltid "bo in mig" i en ny väska men den här har jag redan flyttat in i :) Jag har dock en liten Gucci i som jag har plånbok och lite andra småsaker i så att jag lätt kan byta, men jag tror inte att jag kommer variera så mycket nu.

 

Hur kan man bli så himla glad över en väska? Kan ju bero på att det är underbart väder ute också, jag fick med nästan alla gubbarna på promenad nyss, idag skulle man egentligen vara ledig. Men men.....jag har ju ett jobb och det är jag glad för. Såg att Ebbas kompis väska var fejk, gud vad tråkigt. Kopior är trist. Tur att hon fick lämna tillbaka den, sådant brukar jag också alltid fråga innan jag bjuder.


Kommentarer:
Postat av: Eva

Jättefin väska...
När det gäller väskan som Ebba skrivit om så fattar jag inte att de kunde tro att den var äkta för 300 dollar, det vimlar ju av fejkväskor just i den prisklassen.

2005-06-28 @ 13:27:24
Postat av: Terése

Åh, så fin väskan var! Den kommer du att kunna ha i flera år!

Postat av: Eleonore

Nej, men ibland så skriver de att man kan få pengarna tillbaka om den visar sig vara oäkta. Men man får ju ofta betala för returleveransen så det blir en dyr peng bara för inspektion.

2005-06-28 @ 13:36:15
Postat av: Eleonore

Tack Terése, argumentet att jag kan ha den i flera år kör jag alltid med mig själv inför ett inköp, sällan blir det så i verkligheten :)

2005-06-28 @ 13:39:11
Postat av: Eva

Ja, det gör de iofs. Alltid lurar det någon som inte kollar upp väskan. Och det är ju klart att man tror på dem när de betalar tillbaka om det är fejk. Fast priset tycker jag säger det mesta i alla fall.

2005-06-28 @ 13:40:48
Postat av: Catarina

Superfin ju, en sån väska har jag nog spanat efter i över 5 år tror jag. Inbillar mig alltid att jag ska hitta den i italien, men njet. Får man fråga vad slutsumman blev med frakt o allt? i sek då.

2005-06-28 @ 13:46:35
URL: http://monarda.webblogg.se
Postat av: Eleonore

-2 643,17 stod det när jag loggade in på fsb och kollade dragningen. Jag lyckades få det sista exet som minitrunksale inte hade listat efter övertalning via mail. Så det blev ju lite billigare än originalpriset.

2005-06-28 @ 14:07:58
Postat av: Jonna

Den är bara superfin!! *suckar o sucktar*

2005-06-28 @ 16:31:00
URL: http://www.kazaanmjao.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits