More Chanel

Chanel väska 2  
Ran tipsade mig förra veckan om Chanel Cambon, en lite yngre kollektion. Gillade inte riktigt dem men kollade ändå runt lite på chanel. De två bilderna till vänster är från style.com och Chanels höstvisning. Lagom stora och passar både till jeans och fint. Den till höger är en snygg en som jag hittade på eBay. Även om ekonomin inte tål det just nu så kan man ju planera inför höstens inköp :) Skulle vara snyggt med en vintage också....Jag är ju riktigt nöjd med min Dior vintage Boston bag även om den inte var ett fynd. Detta tål att tänkas på. Men skulle allt passa bra till 60-talsrakt hår och slitna jeans.

Kommentarer:
Postat av: fia

sånna kan man hita i second hand affrer för typ 100 kr :)

Postat av: Eleonore

om någon hittar en snygg Chanel i ngn second-hand butik så får de gärna höra av sig...ifall de inte vill ha den själv förstås :)

2005-06-20 @ 13:38:07
Postat av: kerstin

Hej hej!
JAg vill ha en chanel väska! så typiskt att det inte finns en chanel butik i sverige!
hej svejj

2006-04-29 @ 23:02:42
Postat av: pernilla

det finns en butik i köpenhamn vet jag , men finns det inte som man kan beställa på internet ? svara på min hotmail adress tack på förhand!

2007-07-05 @ 19:16:54
Postat av: jeanett

hej... kan du evt hjælpe mig.. jeg er på jagt efter
guld
logo øreringene med chanel... ved du pris og evt købe sted ???? mvh jeanett på forhånd tak her fra dk

2007-08-23 @ 10:21:04

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits