Shit...nu köpte jag en väska.

  

Jag blev så himla glad när jag såg att Andrea Brueckner vävda väska fanns på eBay så jag mailade genast fösäljaren om äkthet osv. Hon kunde visa kvitto från Andrea Bruckner och nu vet jag att den är äkta. Medan jag höll på att bevisa äktheten han ngn naturligtvis köpa den. Jag mailade henne igen och undrade om hon kunde få tag på ngn mer och då hade hon en kvar som hon listade samtidigt som vi mailade så att jag skulle hinna köpa den.

 

Jag tror att jag kommer bli jättenöjd med den. Den har inte kommit till Sverige och syns inte på alla kändisar än. Jag vill ha en väska som inte alla kan se direkt vart den kommer ifrån. Kolla in tipset jag gav förut så kan man se andra väskor av Andrea Brueckner, riktigt fina saker. Det dumma är att jag är pank och det innan lönen kommer, kommer att vara pank när den kommer också eftersom jag tog det på krediten. Fan, att jag aldrig kan hålla i pengarna. Jag är nog en äkta shopaholic och det är jag inte stolt över. Lindra min ångest!!! 


Kommentarer:
Postat av: Hanna Nordsten

Åh, väskan var helt underbart snygg! Önskar jag också hade råd med en...! Men jag ska lindra din ångest genom att säga att det var en av de snyggaste väskorna jag har sett, och dessutom ser den ut att vara i perfekt storlek!

Jag måste också köpa en snygg ny väska när jag åker till London nästa onsdag...!

2005-06-21 @ 09:11:00
Postat av: Eleonore

Tack, behöver all tröst jag kan få! Kul och åka till London, jag älskar London!

2005-06-21 @ 09:12:39
Postat av: Hanna

Väskan är superfin!! Och mitt motto är att det ordnar sig. Det kommer det såklart göra för dig även denna gång..

2005-06-21 @ 09:44:44
Postat av: Eleonore

Bra motto, det har min bonuspappa med. Fast han "snakker värmländska" och då låter det så här: Dää årnäär sääj :)

2005-06-21 @ 09:59:17
Postat av: Eva

Har du ingen gammal väska du kan sälja istället? Jag brukar göra så ibland när jag tycker att jag förköpt mig.

2005-06-21 @ 10:15:11
Postat av: Eleonore

Jag har svårt att skiljas från mina väskor...jag har ju inga andra barn :) Annars var det en bra idé, har faktiskt en liten Gucci som jag aldrig använder. Men den kan vara bra att ha inne i väskan så att man lättare kan byta från dag till dag. Stora problem.

2005-06-21 @ 10:19:13
Postat av: Linda

Dää årnäär sääj :)
åhhh jag döööör! har bott i hagfors ett tag och jag säger bara HERREGUUUUD vilken dialekt! ibland förstod jag ingenting!

Postat av: Eleonore

Jag tycker inte om värmländska, iaf vill jag inte prata det själv. Har bott i värmland i 6 år och är så himla glad att jag kom därifrån. Mamma m familj bor dock kvar. Just i Hagfors har jag en kusin...di prater så häär, jag skä bärä gå å bad. Så himla fult. Ursäkta om jag förolämpar ngn men jag tycker verkligen inte om dialekten. I Karlstad pratar de finare tycker jag, inte så bred dialekt där.

2005-06-21 @ 13:31:41
Postat av: Ran

Det viktigaste är att du är fullständigt nöjd med ditt inköp. Jag kan försöka lindra din ångest genom att berätta att jag gjort betydligt vansinnigare inköp. När jag gick i gymnasiet fick jag ett amexkort och lyckades i princip göra av med drygt 20.000:-kr på en helg hos mina kusiner. Detta var för flera år sedan, men jag har inte bättrat mig på något sätt, snarare tvärtom. Du är inte ensam;-)

2005-06-21 @ 23:15:32
URL: http://koga.webblogg.se/
Postat av: Ellinor

jättefin väska!!

2005-08-21 @ 20:41:24
Postat av: Anonym

supersnygg. de har faktiskt en lknande på åhlens...

2005-08-25 @ 20:29:34
Postat av: :)

Jepp. Åhlens säljer ganska bra kopior av modeväskor anpassat efter en student tomma plånbok.
Nypd har en apsnygg Mullberry kopia för 299 kr! jag dog och kom till himlen när jag hade den i min hand, så snygg, perfekt till mina nya stövlar.

2005-08-25 @ 23:29:17
Postat av: mulberryfan

Vart kan man köpa mulberry-look-alike-väskan från NYPD? Hittade den i mammas amelia, kostar 299 och är fetsnygg. Men hittar inte den i någon affär. PANIK! Hjälp! Vilka affärer säljer väskor av märker NYPD?

2005-09-08 @ 22:33:17
Postat av: Anonym

NYPD säljs på de flesta väskaffärer, har sett det lite varstans :)

2005-09-08 @ 22:35:33
Postat av: mulberryfan

Jo...jag vet. NYPD säljs i många väskaffärer, men inte just den mulberryaktiga modellen som jag söker. Attsingen! Någon som sett den, i så fall vart?

2005-09-09 @ 00:04:08
Postat av: Jenny

NYPD-väskan kommer att finnas på Söderväskan i Stockholm. De har 3 affärer; på Folkungagatan, i Haninge C och i Rotebro.

2005-09-11 @ 21:20:14
Postat av: SNUTTAN

ALLA jag har snackat med är ute efter NYPD väskan(Mulberry kopian),men tyv så finns den ännu inte på Söderväskan på Folkungagatan =( Och de kunde inte lova när den kommer..Jag som måste ha en snygg väska nu!!Finns den verkligen inte i någon annan butik?

2005-09-21 @ 13:54:01
Postat av: Eleonore

SNUTTAN: kan du inte ringa till NYPD och fråga vilka butiker den finns i?

2005-09-21 @ 13:56:05
Postat av: Beli

Är också på jakt efter NYPD:s Mulberry-lookalike. Har någon möjligtvis hittat den någonstans. Please!Den på Åhléns har "fel" färg.

2005-09-27 @ 13:38:29
Postat av: Sandra

Ringde Åhlens idag, de ska få in den närsomhelst. Ngn mer som kollat med Söderväskan??

2005-10-19 @ 18:36:17
Postat av: tjilla

2006-06-09 @ 19:08:09
URL: http://www.nypd.nu
Postat av: Mikky

Snygg väska

2006-10-07 @ 17:00:29
URL: http://www.storamodegarderoben.blogg.se
Postat av: Karin

Var kan man köpa NYPD-väskor? Mer än Åhlens (i sthlm)? Någonstans på nätet?

2006-11-05 @ 00:28:36
Postat av: Stöll Tommy

Appropå Lindas inlägg om hagforsdialekten. Kolla in http://www.hagförs.se

2007-02-01 @ 10:53:19
URL: http://www.xn--hagfrs-zxa.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits