Bubbleroom håvar in cash....

Jag vill inte klaga på Bubbleroom, det är jättebra att de är snabba i vändningarna. Märks att de läser Ebbas blogg. Några dagar efter att hon skrivit om "Paris for President", dök den upp i Bubblerooms sortiment. Likaså med Banana Republic-koftan. Snacka om att tjejen har inflytande.

Det som är lite tråkigt är att grejerna kostar runt 40-50 dollar. Köper man dem på Bubbleroom får man betala det tredubbla. Men tuller och skatter är ju dyrt förstås. Tänk om Ebba själv skulle äga en sajt som Bubbleroom. Då skulle hon kunna skapa trender och sälja dyrt. Men jag ska inte klaga. Jag gillar Ebba och hennes stil. En riktig follower är vad jag är.


Kommentarer:
Postat av: Emma W

Får nog erkänna att jag oxå är en "follower" då... =) Kunde inte låta bli att beställa Banana Republic koftan, den är ju så söt! Tack för tipset att den fanns på bubbleroom!

2005-05-24 @ 09:41:09
Postat av: Eleonore

blir nog en till mig me...men jag blir nog ialla fall ensam om den där jag är. På kärnkraftverket.

2005-05-24 @ 10:08:38
Postat av: Hanna

Jag håller med, bubbelroom tog 2800 för ett par skor elle skrev kostade 1400. Köpte också koftan, men den är ju hur sööt som helst =)

2005-05-26 @ 07:02:56
Postat av: Hanna

Jag håller med, bubbelroom tog 2800 för ett par skor elle skrev kostade 1400. Köpte också koftan, men den är ju hur sööt som helst =)

2005-05-26 @ 07:02:56
Postat av: Eleonore

Utbud och efterfrågan...

2005-05-26 @ 07:28:52

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits