Dagens outfit

Gina TricotSeven jeansjacka

  • Kjol som jag fyndade igår på Gina Tricot. Klippte bort det som hänger ner...
  • Seven-jeansjacka
  • Trähalsband, träarmband
  • Aprikos v-ringad bomullströja
  • Fryes

  • Kommentarer:
    Postat av: Eva

    Jag vill bara först säga att jag tycker din blogg är mycket trevlig. Jag älskar kläder och har saknat bilder ibland när du beskriver vad du har på dig, det är alltid kul med inspiration. Det låter alltid som du är snyggt klädd och framför allt genomtänkt.
    Så din sida är lite av en favvo för mig just nu.

    2005-05-27 @ 08:49:10
    Postat av: Eleonore

    åhh, tack för komplimangen. Jag suger åt mig rejält. Genomtänkt vet jag inte alltid om det är eftersom jag klär mig halv sex på morgonen. Ska försöka fixa lite bilder...tror jag har ngn på min fyndkjol från indiska...hmm det ska jag kolla direkt.

    2005-05-27 @ 09:00:50

    Skriv en ny kommentar:

    Namn
    Kom ihåg mig?

    E-post:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback
    hits