Hål x 3

Trish Becker - örhänge
Tre hål har jag i öronen. De första två tjatade jag till mig i fyran eller femman. Blev livrädd när hon sköt pistolen genom örat så jag ryckte till och fick ett snett hål. Fegis. De tredje hålet tog jag året därpå. När man gick i mellanstadiet var största trenden på skolan att ha små silverringar med små krumelurer på. Kommer inte ihåg vad det heter men det såg lite vikingaaktigt ut. Hemskt. Efter den perioden slutade jag nästan helt att använda örhängen förutom en pärlperiod jag hade på gymnasiet när jag ville se lite preppy ut. Än har hålen inte växt igen och borde utnyttjas mer än de gör. Dessa från
Trish Becker och är lagom. Lagom enkla och söta, de vill jag ha. Säljs på Accessora.


Kommentarer:
Postat av: Karolina Lassbo på Glamourbloggen

Wow! Härliga örhängen! Skulle passa perfekt till en klänning jag har! Måste HA!

MVH Karro - En glamourprinsessas dagbok
http://karolinalassbo.blogspot.com

Postat av: Sofia

Hej

Kan tips om liknande örhängen från svenska designers. Kolla på www.asahjartaniklas.se. Betydligt billigare också :-)

2005-09-06 @ 19:24:38

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits