Knappar

Generra - kofta
Koftan ser kanske lite tråkig ut till de jeansen och utan något under men jag skulle ha den uppknäppt till ribbat vitt linne (surprise!) och ett par jeans i en annan nyans än ovan. Stora knappar är så fint, en kofta från Benetton som jag använder jätteofta har stora rosa knappar (ni vet nog vilken jag menar), såg att de fått in nya koftor med 'oversized'-knäppning men jag kollade inte efter så noga eftersom jag ville undvika att bli kär i någon. Har man en kofta som man tröttnat på hemma kan man ju faktiskt byta ut knapparna på, alla passar kanske inte i bamseknappar men ett byte till något annorlunda kan göra den användbar igen. Nu måste jag gå till garderoben och spana...


Kommentarer:
Postat av: Fancy

Detta har egentligen ingenting med inlägget att göra(förutom att det handlar om koftor).. Var och köpte en svart filippa k kofta(ungefär höftlång, med fickor..) och nu har jag fått halvångest.. bör jag spara eller lämna tillbaka?

2005-09-21 @ 15:07:30
Postat av: Eleonore

Fancy: Jag tror jag vet vilken du menar, svårt för mig att ta ställning om du ska behålla eller inte:)

En svart kofta är ju klassisk och du kommer att kunna ha den länge. Hade det varit jag som shoppat så hade färgen varit kanel. Men så är jag inte så svart av mig heller....

2005-09-21 @ 15:13:29
Postat av: My

Åh den koftan var jättesnygg! Jag gillar verkligen färgen.

Postat av: Sandra

Jättefin. Enkel och snygg =)

2005-09-21 @ 15:35:38
URL: http://donnasandra.blogg.se
Postat av: Frida

mm, stora knappar är supersnyggt!

2005-09-21 @ 16:31:32
URL: http://www.fridaslillablog.blogspot.com
Postat av: Danielle

Tja!
Gillar verkligen din blogg. Har en fråga som inte alls passar in just här men oteknisk som jag är hittar jag ingen annan plats att skicka min lilla förfrågan. Nu till saken, har hittat en lite-längre-än-tillhöften chokladbrun fuskpäls hos La Redoute, vad tror du? Funkar det i höst/vinter?

2005-09-21 @ 17:16:58
Postat av: Eleonore

Danielle: nu har jag spanat efter jackan du menar men hittar den inte, vilken sida i katalogen? Ngt som är inne i höst är pälsvästar av olika slag och det är snyggt men tyvärr är det äkta som är snyggast (tycker jag) och då faller det bort för mig. Men om du trivs i päls ska du ha det. Kan ju vara kul att sticka ut lite när alla kommer i sina ullkappor :)

2005-09-21 @ 18:22:39
Postat av: MiriamVelvet

tycker jag oxå man ska ha det man själv tycker är snyggt och passar i. Syrran hade en härlig päls för några år sen hon såg iofs rätt rolig ut i den.. fast rätt elegant på ngt sätt...Så länge det är fusk är det okej!!

2005-09-21 @ 20:47:23
URL: http://luckyem.webblogg.se
Postat av: Anonym

tusen tack för era kommentarer. Eleonore: sid 107 i höstkatalogen.
Pälsväst har jag också funderat på men det blir ju så förbaskat kallt i vinter. Kappor är ju oftast också för kalla att ha när det börjar bli riktigt kallt o då är man tyvärr förpassad till sportiga dunjackor som inte är så fantastiskt kul direkt.

2005-09-21 @ 22:39:20
Postat av: Frida

Det här är kanske en dum fråga men innebär inte ett knappbyte att man måste sy om alla knapphål?

2005-09-21 @ 22:54:03

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits