Koftår

Cynthia Steffe - kofta
Jag vill ladda upp med massor av koftor i höst. Både 'gubbkoftor' och sådana som den här från Cynthia Steffe. Trekvartsärm hade jag svårt för ända fram till i somras, det beror nog på att jag upplevt det en gång förut. Jag hade hur många bomullstoppar som helst med kortare ärmar så det är inte konstigt att jag blev trött på det. Men nu är det andra bullar. Koftan ovan skulle jag gärna kombinera med en rutig skjorta, stövlar och jeans(såklart).

Bild från Girlshop


Kommentarer:
Postat av: Ellinor

Måste fråga en sak, eftersom du verkar vara lite av en jeansfanatiker ;), vilka är dina favoritjeansmärken? har då långa/korta ben? jag ska köpa nya jeans men vet inte vilka, har två par true religion, guessjeans och ett par fornarina utan fickor där bak som jag använder just nu. men som vanligt tröttnar man ju lätt och vill ha nya jeans..typ hela tiden eftersom jeans alltid är en bra investering. kan du inte lista dina tre bästa jeansköp? eller tre jeans du skulle vilja köpa nu (om du hade råd)? tackar!

2005-09-12 @ 21:03:18
Postat av: Ellinor

Vad tror du om dessa? fickorna ser snygga ut... men frågan är hur dessa är i storleken..
http://www.girlshop.com/shop/girls/catalog/product.asp?pf%5Fid=ODY%2DA46100&bt=cold

2005-09-12 @ 21:07:14
Postat av: Eleonore

Jag har nog ganska korta ben men hela jag är ju kort.
Mina tre bästa jeansköp är:

1. Paige Premium
2. Chip&Pepper
2. Seven (jättegamla men jättesköna)

Skulle vilja köpa (bara tre?):

1. Chloé
2. Dsquared korta tajta
3. Nolita korta tajta

2005-09-12 @ 21:09:36
Postat av: Ellinor

Tack! Jag ska spana vidare på nätet och se om jag kan hitta dina "vill ha jeans" och se vad jag tycker om dem :) Det är så mycket som måste inhandlas just nu...kul men stressigt, finns ju så många snygga stilar nu! Lauren Moffatts beiga jacka ligger högst upp på listan nu iaf..få se om jag hittar någon snyggare :)

2005-09-12 @ 21:14:12
Postat av: Eleonore

Då får du lika snygg rumpa som Jess, skrev om dem här

http://ytligheter.webblogg.se/110805090307_want_her_butt.html

De är jättesnygga men hur de är i storlekarna vet jag inte, tyvärr. Men du kan ju maila och fråga :)

2005-09-12 @ 21:17:46
Postat av: stella.

gaaaaaaahhhhh. sjukt fin kofta. najs färg, najs hela baletten. vill också ha många kofts. MÅNGA. och helst dyra, men man har ju en strikt budget, så whatever.

2005-09-12 @ 21:21:47
Postat av: Ellinor

Vet inte riktigt om jag har tröttnar på Jessicas "Daisy Dukes" lockar..tycker hon passar bättre i kortare frisyr..vad tycker ni?

http://www.filmmagic.com/ItemListing.aspx?cgl=136822&evntI=0

2005-09-12 @ 22:21:44
Postat av: Ellinor

Nu har jag suttit och mailat ang. två Isabella Fiore väskor..få se vad som händer... stötte på denna väska..kanske skulle haft fler detaljer? annars rätt ok..

http://www.bagshop.com/store/mcart.php?ID=2847

2005-09-12 @ 22:48:04
Postat av: Eleonore

Det där med detalher är svårt, är det för mycket krafs så tröttnar man fortare...jag gör det i alla fall :)

2005-09-12 @ 22:57:29
Postat av: Anonym

detaljer ska det vara :)

2005-09-12 @ 22:58:13
Postat av: Ellinor

hmm..ja det där med väskköp är knepigt..läste om alla nya "väskdesigners" i nyaste numret av ELLE som överraskade mig i morse..trött är jag nu..men kan inte slita mig från väskletandet :) jag vill ha detaljer! men inte för pråligt.

2005-09-12 @ 23:04:37
Postat av: Amanda

Koftan är hur sjukt fin som helst :)


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits