Lappigt

Neet - Patchwork wedge
Från Neet kommer den här söta skon med liten kilklack, kostar 831 kr. Guldskorna ersätts med varmare bronsiga och koppartoner. Som vanligt så säger jag att det skulle passa perfekt till jeans eftersom det är det jag använder till 99%. Appropå jeans så hade inte säljaren ett par Paige i stl. 26 så jag säljer dem istället. Om jag inte får tag på ett par så får jag nöja mig med mina Acne och köpa ett par Hug också kanske.

Nepp , nu ska jag försöka resa mig från stolen.  Jag har sådan träningsvärk ifrån första pumppasset på ett halvår att jag  får 'ramla' ner när jag ska sätta mig. Gäller att vara i rörelse så att man inte stelnar. Ska nog ta en promenad till havet för att få bort shoppingtankar och värk.
Bild från Asos


Kommentarer:
Postat av: MiriamVelvet

åå de var fina! hmm undra om jag inte såg några liknande på Asos eller om det var i London i sommras.. fina i alla fall och perfa till Jeans. Jeans måste nog vara världens bästa uppfinning (om man nu kan kalla det en sådan) ha en fin dag!

2005-09-10 @ 10:52:24
Postat av: Charli

Är Asos en säker site att handla ifrån?
Såg att de endast accepterar kort....
De har ju faktiskt en hel del snyggt.

2005-09-10 @ 11:16:54
Postat av: Terése

Jag tränade pump i onsdags för första gången på ett år och oj vilken träningsvärk jag fick. I dag är första dan jag kan gå normalt. Men promenader är nästan det enda som hjälper mot träningsvärk.

Postat av: Lia

charli - det är helt säkert! =)


aah jag vågar inte börja med pumpen igen. körde det minst en gång i vekcan för ett år sen, varvat med spinning och gym. nu är det bara spinning och gym. jag vågar verkligen inte, livrädd för benlåtarna och den efterföljande träningsvärken. ska börja med det där komiform (gamla satsstyrka tror jag?) istället tänkte jag. jag är så fruktansvärt feg!

2005-09-10 @ 13:45:23
Postat av: Jasmine

åhhh ska du sälja paigejeansen?! Kanske till nån av dina läsare....?? Hoppas! Isåfall är jag mycket intresserad!:)

2005-09-10 @ 14:19:03
Postat av: Ela

Riktigt fina, tittade dock runt på sidan och hittade inte dom (på Asos?. Får ta och titta en gång till :D

2005-09-10 @ 14:26:32
URL: http://elasblogg.webblogg.se/
Postat av: Eleonore

Jasmine: Jag vill inte göra reklam men de ligger på tradera :)

2005-09-10 @ 14:29:56
Postat av: Lina

Ang. Asos.com, Hur är det med tull och sånt där till Sverige då? HAR aldrig handlat där,men har varit på väg flera gånger...
Undrar också om det är någon som har testat hqhair.com?? Finns hur mkt som helst braiga saker där och bra priser... Tänkte på tull och sånt igen.. Skriv gärna nån som testat!

2005-09-10 @ 15:48:53
Postat av: MiriamVelvet

Min kollega handlade precis på Asos och det gick hur smidigt som helst inga problem ingen tull extra eller så. Hon fick nog en klocka i gåva oxå ;) Jag har hört att det finns en hemlig kod man kan skriva in så man alltid får 12% rabatt på Asos men har inte kommit på vilken det är ännu ;)

2005-09-10 @ 16:07:46
Postat av: Lia

asos skickar från UK så det är omöjligt att åka på tull. Ibland har EU sina ljusare sidor.. =)

2005-09-10 @ 20:05:00
Postat av: Hanna

Åh vad perfekta med klack. Jag vill gärna ha en liten klack på skorna.

2005-09-12 @ 08:30:25
URL: http://hannaslilla.blogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits