Lunch

Jeans - Blue Cult
Skyndade in på en butik som har lite av varje (bland annat en JÄTTESNYGG väska från Kenzo), passade på att prova ett par Blue Cult (inte exakt samma modell som ovan). De var stora i storleken och tyvärr hade de inte min storlek men jag tror att de  hade suttit snyggt om jag gick ner en eller två storlekar. Tur att de inte fanns för jeans för 2300 kr ingår inte i budgeten just nu.

Istället är det nog rejäla budgettips som gäller för min del. Såg faktiskt en söt blus med knyt i halsen på Cubus-reklamen för ett par dagar sedan, men jag har inte sett den i verkligheten. Om den är snygg så är den nog mer plånboksvänlig än andra jag spanat in. Någon som har kollat på den?

Bild från RevolveCloting



Kommentarer:
Postat av: Anonym

Gillar halsduken på reklamen. den fina blå

2005-09-15 @ 14:36:31
Postat av: Olivia

jag har också sett blusen på reklamen, tycker den är grymt fin! någon som vet ifall Cubus har öppnat i Göteborg än? bor ganska långt ifrån och jag har inte varit i stan på länge men jag såg att dom iaf höll på att öppna.

2005-09-15 @ 16:30:15
Postat av: Rebecca

Upptäckte Blue Cult jeansen i Hstd för bara någon vecka sedan.. blev nästan chockad! Då jag bara spanat in dem Mrs H i Sthlm förut :P

2005-09-15 @ 16:40:12
Postat av: a

jag bor i göteborg och de har inte öppnat än.
kollade hemsidan nu, och de öppnar tydligen 22 september :)

2005-09-15 @ 16:47:42
Postat av: Marajja

Vet du hur denimbirds jeansen sitter?
Har ju lite större rumpa så då kanske de passar med lite större fickor?
Vad tror du?

Postat av: Eleonore

Marajja: Jag trivdes inte i Denimbirds när jag provade dem just på grund av fickorna(jag har plattrumpa) men har man fylligare rumpa är större fickor bra eftersom det 'krymper' rumpan :)

2005-09-15 @ 18:01:46
Postat av: Karro

Rebecca: Var finns Blue Cult i Hstd??

2005-09-15 @ 18:03:42
Postat av: Jessica

Lyckades hitta ett par Blue Cult på MrsH rea för nått år sen för 400:- :) De var helt perfekta (för mig som inte har världens minsta rumpa vilket tydligen man måste ha för nästan alla andra jeansmärken) men nu är de helt utslitna :( Och jag fattar inte hur man kan lägga över 2000:- på ett par jeans.

2005-09-15 @ 18:25:14
URL: http://blog.sessan.com
Postat av: Rebecca

Karro: På Olivia, av alla ställen :P Var inne för o kolla in Filippa K koftorna, gissa om jag blev förvånad?

2005-09-15 @ 22:04:09
Postat av: Malin

Jag gillar inte alls Denimbirds, tycker man (jag) får otroligt stor rumpa i dem, och jag har rätt liten stjärt ändå, så det blev inget köp.

2005-09-16 @ 14:10:27

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits