Stövlar utan klack

Fick en fråga angående stövlar utan klack förut och för den som vill ha det så är utbudet stort. Jag har ju lovat mig själv att använda klackar men hittade en hel del fint på Nilsons uppdaterade sida:
  • Mörkbrun enkel stövel från Billi Bi, 1950kr. (inget enkelt pris kanske)
  • Rödbrun ridstövel från Nilsons egen kollektion, riktigt fin. Kanske man borde prova, 1350 kr.
  • En till i lite rödare ton från Via Vai med mockadetalj, 1499 kr.
  • Blank i brunt skinn från Nilson, 1599 kr.
  • Svart med snörning från Vagabond, 1499 kr.
Appropå snörning vill jag ha stövlarna som var med i senaste Damernas från Rizzo, tyvärr var de inte med på hemsidan (som för övrigt är jättesnygg , tycker jag) så ni får bläddra i tidningen om ni är nyfikna. De skulle passa snyggt till stora stickade tröjor och tajta jeans i vinter. Stövlar är en dyr investering så därför är det roligt att allt snyggt inte behöver vara dyrt.

Kommentarer:
Postat av: LuckyEm

Om man är sugen på de med snörning från Vagabond...gå in på Halèns postorders hemsida....jag vet postorder men de har ett par likadana väldigt fina för halva priset mot vagabonden.//Emma

Postat av: charli

Smaskpussar på näsan för de kanontipsen!!!!

2005-09-09 @ 08:31:47
Postat av: Kajsa

Myckett fina skor finns det i höst. Vill ha, vill ha. Men jag har ett problem som är svåröverkomligt. Har nämligen storlek 33-34 i skor. Förvisso är jag bara sjutton år men mina fötter har slutat växa! Känns lite trist att inte kunna köpa fina stövlar eller andra vinterskor. Det enda bra är väl att jag kunde shoppa übersöta ballerinas i Köpenhamn och Paris från barnavdelningar. :) Blir till att kika på lagom barnsliga stövlar imorgon på shoppingrunda.

2005-09-09 @ 15:21:21
Postat av: MiriamVelvet

oj jobbigt.. jag som trodde jag hade det jobbigt för jag har 35 i skor men så små fötter verkar ju hur jobbigt som helst.. Men jag tror det finns specialbutiker på nätet och ngra butiker i landet som säljer småskor och storaskor för kvinnor. Kan tänka mig att butiker som Zara kan ha lite snyggare typer av barnskor och stövlar. Lycka till ;)

2005-09-09 @ 22:11:09
Postat av: Kajsa

Ja, det är onekligen jätte svårt att hitta skor. Köpte, fick, ett par av mamma i alla fall i helgen som var underbara. Ett par små stövlar i mocka med mjuka "fluff" bollar. Köpte faktiskt just mina favorit ballerinas på barnavdelningen på Zara i Paris, Champs Ellyseé. Dessvärre bor jag i Jämtland och här existerar inte Zara. :( Får bli att kika på det nästa lov i Köpenhamn. Tack för tipset!

2005-09-16 @ 15:05:45
Postat av: Anna

Mitt problem är snarare att mina vader är så stora att stövlar inte är att tänka på...*suckar djupt*

2006-02-25 @ 09:08:08
Postat av: Stövlan

Till Anna: du kan köpa stövlar via nätet från england. Firman heter www.duoboots.com och jag har handlat där dlera gånger. Stövlarna kommer alltid inom en vecka.

2006-03-28 @ 18:03:28

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits