Svårfångat

Ebba fick nys om bilder på Stellas H&M kollektion. Jackan såg söt ut med den lilla rosetten och jeansen ska tydligen vara ankelkorta (precis vad jag är ute efter Stella!). Spännande. Läs H&M:s beskrivning av kollektionen här. Hoppas att man hinner rycka några plagg innan det blir allt för utplockat. Jag kanske kan hitta mitt sidenlinne om jag har tur!

UPDATE
Verkar som om de tagit bort bilderna, har letat och letat men det är nog som antyds, de fick inte publicera dem. Inte bra, nu kommer de hypas ännu mer och bli ännu svårare att få tag i, kläderna alltså.

UPDATE 2
Researcher var lite smartare och tod en skärmdump, kolla in

Kommentarer:
Postat av: Louise

Kläderna ser ju ganska lovande ut men problemet är ju att Svensson kommer att slita som gamar i plaggen. Hittar man något som är fint så ser du var och varannan fjortis i samma plagg och man vill bara sjunka genom jorden. Trots detta kommer jag att kolla in basplaggen och skulle det inte vara underkläder oxå...

2005-09-25 @ 20:35:23
Postat av: Eleonore

Det är begränsad upplaga på plaggen så var och varannan kommer nog inte gå runt i det, underkläderna ska bli roligt att se. Väntar med spänning till man får reda på vilka butiker som kommer ta in plaggen :)

2005-09-25 @ 20:38:19
Postat av: MiriamVelvet

jag tror det blir samma butiker som tog in lagerfeld kollektionen... så det blir att dra till gbg...jag måste typ kompa ut för att åka dit;) men man kan kanske ta det som konkurrensbevakning;) jag hoppas oxå på jeansen..fast om de är ankelkorta på normalsvensson är de nog långa på mig..

Postat av: ella

Klart att man är nyfiken på bilderna med Kate!!!Trots att jag nog inte bryr mig om knarkskandalen så är det dubbelmoral från HMs sida om det kommer ut fler bilder. Alla skriverier gör att alla vill se bilderna. Bra marknadsföring!

2005-09-25 @ 21:07:26
Postat av: Emma L

åh jeansen såg lovande ut!

2005-09-25 @ 22:11:05
Postat av: Lillis

Kommer det att släppas några bilder på hela kollektionen innan 10 nov tro? Det skulle ju vara bra att veta vad man ska hålla utkik efter innan man står där i butiken och trängs.

2005-09-25 @ 23:05:08
Postat av: Åsa

Ja, jeansen väckte mitt habegär!

2005-09-26 @ 09:37:30
URL: http://aska.webblogg.se/
Postat av: Nike

jag blev otroligt besviken över bilderna på stellas HM kläder... nästan allt va tråkigt, speciellt jeansen som jag hade hoppats på.

2005-09-26 @ 17:02:58
URL: http://dearnike.blogg.se
Postat av: eli

jag hittar inte stellas kläder på den sidan?

2005-09-26 @ 19:13:23
Postat av: Maja

Jag hittar dom inte heller, får bara upp bilder från J. Mendel, Banana Republic och Arden B mm och ingen Popupblocker intryckt....fick upp samma från Ebbas länk åxå.
Vad gör jag för fel?

2005-09-27 @ 03:17:22
Postat av: Em

De ligger inte uppe längre. Personligen misstänker jag att de inte hade tillstånd att lägga ut bilderna, och nu har fått plocka bort dem.

2005-09-27 @ 10:31:45
Postat av: eli

nej gud va tråkigt. inte någon som han spara bilderna eller så?

2005-09-28 @ 20:52:49
Postat av: N|.

Ingen fara - vissa av oss skärmdumpar glatt och lägger upp på Flickr ;)

http://researcher.se/archives/2005/09/moss-stella-bazaar/

2005-10-02 @ 23:46:30
URL: http://deepedition.blogspot.com

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits