Zapp

OC tjejer
Pojkvännen blir galen på mig när zappracet drar igång. Igår fastnade jag framför TopModel eftersom jag trodde att man skulle få se lite makeovers på tjejerna, men det uteblev. Tur att det går repriser, av det lilla jag såg på OC igår så var det lite kärleksvibbar när gänget blev inlåsta på ett köpcenter. Egentligen bryr jag mig inte så mycket om handlingen, jag är mer nyfiken på kläderna. Stör mig lite på Ryan som alltid ska se så 'svår' ut, men å andra sidan kan det bero på att han inte är alls min typ, men Seth däremot...

Läste förresten igår (det gjorde nog alla) att en viss tjej i Paradise Hotel tyckte det var så jobbigt med fokuseringen på hennes bröst. Skulle hon nog tänkt på innan hon klämde in 100 kg silikon.
Bild från Rachel-Bilson.com


Kommentarer:
Postat av: Lisah

Haha... dom vinklar mig som värsta bimbon, nähä :D haha!

Postat av: Julia

Jag är världens OC-junkie, älskar allt: kläderna, skådisarna, handlingen! Jag håller verkligen med dig om Seth. Han är ju helt underbar, tänk om han fanns på riktigt!

2005-09-22 @ 12:18:38
Postat av: MiriamVelvet

Men det är väl rätt gammla avsnitt typ mitten av säsong 2.. Själv orkar man ju inte vänta så jag har sett flera avsnitt redan va säsong tre så gott som alla som sänts i USA. Har inget tålamod alls ;) Men visst alltid kul att se vad de har på sig. Stilen som de har är en stil som man länge hittat i de amerikanska tonårsmagasinen som Teen Vouge. Gillar framförallt att vi får se både casual och party outfits ;)

2005-09-22 @ 12:29:46
URL: http://luckyem.webblogg.se
Postat av: Hanna

Tror du att det bara är 100 kg? Jag undrar vart hon har satt fast tyngden som gör att hon inte trillar framlänges hela tiden, för herregud så framtung. Men den kanske är dolk bakom löshåret?

Lite synd för hon ser nästan har-mynt ut med de där läpparna.

Men jag är säkert bara avundsjuk för att hon tjänar pengar på sin kropp. Eller, är jag verkligen det?

Tycker OC ska vara lite mer vuxet, blir det fler fnurror på tråden mellan paren just nu så spyr jag. De får fokusera på nåt annat problem. Och om Seth får nån slags jobbig noja, då blir det top model istället.

När jag kommer hem idag ska jag först se top model från igår. Sen floorfiller, grymt bra, och sen medium. Mitt nya favvoprogram.

2005-09-22 @ 13:50:39
URL: http://hannaslilla.blogg.se
Postat av: Hanna

dold, inte dolk!

2005-09-22 @ 13:53:24
Postat av: Nilla

Vi zappade runt igårkväll vi med. Jag ville glo lite på Top Modell men P ville se på Lost... så vi såg Lost, och liite på Top Modell och så lite på Carin också i reklampauserna! Ja ja, bara jag får se CSI på måndagarna så är jag glad.

2005-09-22 @ 14:42:59
URL: http://tankebubblor.blogg.se/
Postat av: Emma

Klämde in 100 kg silikon.. Vilket skönt uttryck...:D

2005-09-22 @ 15:30:22
URL: http://puppyeyes.webblogg.se
Postat av: Jasmin

det blir svårt att hitta en vinkel där man kan bortse från dem, liksom...

Postat av: Jasmin

Det blir svårt att hitta en vinkel ur vilken de inte syns liksom...

Postat av: mary

menn va fasen, om hon nu gillar big boobies så e väl det okej lixom :). hon har väl andra sidor åxå. ser väl kanske lite groteskt ut men... klart det fixeras vid det men hon vill väl att andra sidor ska framställas åxå. roligt med den där svenniga roger, pinsamt så man vågar knappt kolla. puhhh han e så patetiskt fixerad argh. säkert tapetserat sitt lilla pojkrum med slitzframsidor på natacha, hon ba ehh NEJ du e inte min typ haha

2005-09-22 @ 17:29:53
URL: http://snyggmary.webblogg.se
Postat av: mary

men tjejer, ni måste ju ha 2 tv-apparater! annars kan det ju bli svårt lixom. as-skönt o kolla sminkprogram på tvn i vardagsrummet när killen ligger i sovrummet o lyssnar på ljuvt F1-ljud på tv4

2005-09-22 @ 17:39:21
URL: http://snyggmary.webblogg.se
Postat av: Frida

jag ska kolla på top model och OC repriserna, kollade på Lost igår...ååh, varför ska allt vara samtidigt för då?
Och Natacha, ja hon får väl iallafall skylla sig själv lite...hon borde nog kunnat räkna ut innan hur hon skulle vinklas i ett sånt program.

2005-09-22 @ 18:33:19
URL: http://www.fridaslillablog.blogspot.com
Postat av: Kaz

Jösses. OM Natacha nu faktiskt ÄR begåvad med andra sidor så gjorde hon inte precis skäl för dom genom att söka till Paradise Hotel. Inte precis vetenskaps-TV, eller hur?

Hon är en bimbo, end of story.

2005-09-22 @ 19:13:18
Postat av: Julia

Usch, O.C håller inte samma kvalité som det brukade, tyvärr! Å Ryan har blivit en sån Nörd... usch för Lidnsey som mesar ner honom!

2005-09-22 @ 19:14:57
URL: http://obsession.blogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits