Bubbleroom är lite skraja tror jag...

Väldigt roligt att Ebba tog upp det som jag skrev om Bubbleroom förra veckan. Inte för att jag tror att hon läst det hos mig. Men fredagsbilagan stämde mkt väl överens m mina inlägg. Både mina Paige Premium och klassiska Seven var med på innelistan. Det var ju väldigt tur så jag slapp byta ut hela garderoben :)

Gick in på Bubbleroom i fredags, de hade naturligtvis skrivit om Ebbas kritik plus att man senare fick ett mail angående detta. Känns väldigt desperat. Men det är klart, med den power Ebba har så riskerar ju de att förlora en del kunder...


Kommentarer:
Postat av: Sophia

Hej! Jag funderar på att köpa Paige Premium jeans och undrar vilken sida du köpte dem på. Jag har hittat dem på Shopbop och Bubbleroom, men eftersom jag inte har någon direkt erfarenhet av internetshopping så undrar jag vilken sida du skulle rekommendera?

2005-06-02 @ 14:42:57
Postat av: Eleonore

Eftersom jag vill undvika tulll och skatt har jag beställt dem på Ebay... de är helt nya, här är länken: http://search.ebay.com/_W0QQsassZseizethedenim

2005-06-02 @ 15:14:08
Postat av: Sophia

Tack för svaret!

2005-06-02 @ 18:46:09
Postat av: Anna

Fast Ebay är väl ändå inte rätt ställe om du vill undvika tull och skatt? Beställer du från USA finns alltid den risken.

2005-08-05 @ 17:11:41
Postat av: Eleonore

när man beställer från eBay kan man be säljaren att märka paketet med 'gift' så slipper du tull och skatt. Jag har handlat mycket från ebay och aldrig betalat skatt eller tull. Värre är det när man beställer från företag...

2005-08-05 @ 17:48:00

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits