Mörka mandelformade

Mavala - Las VegasClinique - Läppstift nr 3
 
Jag har oftast  mina naglar i naturliga nyanser men i höst 'ska' det ju vara korta, mörka, mandelformade naglar. Jag brukar känna mig som en tant i röda naglar för jag har beniga, ådriga tanthänder (här skryts det inte).... men ikväll tänkte jag använda min H&M-wrap till Massimo Dutti halsbandet och då ska här matchas. Köpte ett billigt lack för att se om jag trivs i det och så hittade jag ett oanvänt läppstift från Clinique som jag fått någon gång genom gamla jobbet (Åhléns). Det är synd att  jag inte är proffsfotograf så att man kan se nyanserna bättre. Lacket är lite ljusare än bilden och stiftet blir inte så mörkt på läpparna. Cliniques läppstift Colour Surge är inte så täckande och är fuktgivande. Perfekt för mina torra lipsylberoende läppar. Nu ska jag gå ut i köket och spana in lycklig pojkvän med nyfångad lax.




Kommentarer:
Postat av: MiriamVelvet

Mavalas lack är bra tycker jag och så har de en behändigstorlek.. oftast torkar ju andra lack ut innan man hinner använda upp det.Tycker absolut du ska satsa på färgglada naglar i höst.. jag älskar nagellack går aldrig utan.. oftast har jag röda eller svarta eller ngn annan mörk färg. Jag har så fula naglar annars så det blir snyggare med lite färg. Önskar iofs att jag oxå kunde matcha med läppstift men det verkar hopplöst.. makeupartister har försökt men jag passar bara inte i det..Ha en superkväll i din fräcka outfit då!!

2005-09-10 @ 16:04:35
Postat av: Hanna

Hejsan...här där alla mode glada har mkt kul att säga (speciellt du Elenore)måste det vara nån som vet var tjenen på Stureplan.se http://www.stureplan.se/site/article.php?id=1402 har köpt sin ur söta blus (Emma Foss heter hon). Tack för svar...ha en super bra lör alla!!!

2005-09-10 @ 16:42:16
Postat av: fruit

Det kommer att se urläckert ut. Inte tantigt alls utan snarare glammigt tycker jag!

Postat av: LinneaLinnea

När tänker du avslöja ditt nya jobb?

2005-09-10 @ 16:48:18
URL: http://adolfinas.webblogg.se/
Postat av: sparris

Las Vegas är mitt favoritlack bland de mörka, har haft det i flera år. =)

2005-09-10 @ 17:57:49
URL: http://blekgul.blogspot.com
Postat av: maria

hanna: såg likn på h&m idag.

2005-09-10 @ 20:06:22
Postat av: Lucky Em

Jag älskar verkligen nagellack...går inte utanför dörren utan målade nagellack. Fyndade Sally Hansen nagellack i veckan i Ullared...världens bästa lack...oh va glad jag blev/Emma

2005-09-11 @ 19:41:50
URL: http://LuckyEm.bloggi.se
Postat av: Tilda

Håller med fruit; Inte tantigt. Snarare vuxet damigt på ett trendigt sätt (tänk sekreterare med knytblus=väldigt inne!)
Snyggt!

2005-09-11 @ 20:29:03
URL: http://shopblogg.webblogg.se/
Postat av: Julia

är la den nyansen Ebba verkar ha jämt? Själv blir jag inspirerad av bilden i förra ELLE!

2005-09-11 @ 20:54:34
URL: http://obsession.blogg.se
Postat av: Eleonore

Jag har fortfarande lacket på så det måste ju betyda att jag trivs :)

Julia: ingen aning, jag läste i hennes blogg att hon skulle testa ett lack från ysl, kanske var det du menade?

2005-09-12 @ 10:29:14
Postat av: Therese

Gillar verkligen Mavalas lack. Dels för priset och den perfekta storleken, och dels för att de döper lacken till coola namn som te x Las vegas.

Schysst blogg du har här förresten Eleonore! Tittar in här ofta. :)

2005-09-12 @ 10:34:14
Postat av: Fancy Desire

Clinique´s produkter är absolut en favorit! Kan inte leva utan mina läppstift/gloss!

2005-09-12 @ 11:03:35
URL: http://www.fancydesire.webblogg.se
Postat av: Hanna

Långa naglar är tacky! Speciellt med fransk manikyr. Väldigt Linda Rosing.

Händer verkar vara en ganska vanlig kroppsdel att ha komplex för. Fräscha naglar gör ju i alla fall saken bättre.

2005-09-12 @ 13:44:16
URL: http://hannaslilla.blogg.se
Postat av: aarst

higuys!What yourblog powered by?

2007-05-12 @ 14:50:31
Postat av: Mr.Blowjob

Hi guys! Cheak my home page plz... Have pleasure when open it??? I Think Yes! Becous this is BLOWJOB! It`s The Coolest and THE Biggest site about Blowjob! The Hotest babes take blowjob! Super sexy!!! Cheak this out and take it easy ;)

2007-05-15 @ 08:51:17
Postat av: Mr.Blowjob

Hi guys! Cheak my home page plz... Have pleasure when open it??? I Think Yes! Becous this is BLOWJOB! It`s The Coolest and THE Biggest site about Blowjob! The Hotest babes take blowjob! Super sexy!!! Cheak this out and take it easy ;)

2007-05-18 @ 07:55:49

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits